NOVO! Izčesevalnik odmrle dlake in poddlake FURminator.

Izdelek lahko kupite v trgovinah Mr. Pet ali v spletni trgovini Mr. Pet na http://www.mrpet.si/ .

Noro DOBER!!! ... (a se da še kako drugače povedat?)


Na svoji dolgodlaki nemški ovčarki in kratkodlaki belgijski ovčarki se obnese stvar ODLIČNO! Glavnik ima zelo tenke in ostre, gosto razporejene - a funkcionalne kratke konice s katerimi pri črni dlaki češem BELO - se pravi podlanko. Psice ni treba prav nič močno česati toda efekt je izvrsten.

Z Ayine dlake nimam drugače z navadnim "štrglom" poleti kaj počesati - NIČ! Z ameriškim Furminatorjem gre dlaka ven skoraj kot bi se psica levila in to brez posebnega truda! Jaz sem se odločil za največjo št. L in ni ravno poceni. CENA: 55,99EUR (manjši so cenejši). Reskiral sem in ni mi žal!!! (samo zgubit ga ne smem).

... Po enem letu ga še vedno imam! Vsi tastari in navadni česalniki so samo še navlaka, ker uporabljam samo FURMINATOR. Mladičev sploh ne bi mogel kvalitetno počesat, ker so preveč nestrpni, da bi dovolj dolgo potrpeli. S "furminatorjem" jim gre odmrla dlaka veliko lažje in hitreje stran.

... Mladiči zdaj niso več mladiči ... ampak psi. Imam jih kar pet (5)! Brez furminatorja si več ne znam predstavljat moje kinologije. Ko se spravim česat, greva skupaj s hčerko in enim plastičnim vedrom na vrt ... s seboj seveda Furminator. Najboljše vložen denar v opremo! Vsedem se na pručko, hčer drži vedro in mi čisti gomile odmrle dlake s furminatorja, ker z drugo roko rahlo držim psa, da se ne obrača. Tako enega za drugim (pod vratom, za ušesi, celo po čelu lahko, po hrbtu, rebrih, pod prednjimi tačkami, zadnja stegna, ob ritki, rep z vseh strani in TO JE TO!). ... VSE SKUPAJ TEMELJITO POČEŠEM V POL URE! Na koncu seveda vržem psu žogico za potrpežljivost in samo še podrobneje počistiva travo. Naslednji!

Nikita